Mini-kursy

Narzędzia w pracy psychologa szkolnego – OBSERWACJA ucznia

Nazywam się Barbara Brzoskniewicz i jestem psychologiem związanym z oświatą.

Stworzyłam dla Ciebie kurs “Narzędzia w pracy psychologa szkolnego – Obserwacja” 

Składa się z 4 części, które krok po kroku nauczą Cię, w jaki sposób wykorzystać efektywnie OBSERWACJĘ w pracy z dziećmi i młodzieżą. Jeśli obserwacja wydawała Ci się niepotrzebna, trudna lub mało wnosząca, pokażę Ci – jak obserwować ucznia efektywnie, jak wykorzystać informacje zdobyte podczas obserwacji by mogły stać się bazą do planowania dalszych oddziaływań.

Jak wygląda kurs „Obserwacja ucznia”?

Czekają na Ciebie 4 moduły z wiedzą, ćwiczeniami, arkuszami i informacjami do wykorzystania w pracy.  Dowiesz się:

  1. Dlaczego warto obserwować ucznia. Jak wyznaczać cele.
  2. Jak przygotować się do obserwacji, by była jak najbardziej efektywna, z jakich narzędzi/arkuszy możesz skorzystać (arkusze otrzymujesz ode mnie, są w pełni edytowalne).
  3. Jak przeprowadzić obserwację ucznia, żeby miała sens. Wbrew pozorom, nie wystarczy tylko patrzeć. Obserwacja jest procesem aktywnym.
  4. Jak wykorzystać wiedzę z obserwacji i do czego jest ona niezbędna.

Zapisz się na listę zainteresowanych i odbierz dostęp do darmowego wyzwania – Zostań Mistrzem Obserwacji!

Dla kogo nie jest ten kurs?

  • Jeśli nie chcesz nauczyć się obserwować z sensem i wystarczy Ci „bycie” i zdawkowe notatki.
  • Jeśli jesteś terapeutą w nurcie behawioralnym lub poznawczo-behawioralnym na pewno potrafisz obserwować zachowanie i potrafisz stworzyć własny arkusz obserwacji dopasowany do Twoich potrzeb. Kurs może być dla Ciebie źródłem inspiracji oraz zapewnić gotowe do wdrożenia arkusze obserwacji ucznia, jeśli nie masz ochoty wymyślać koła na nowo 😉